انتشار كتابی درباره كرونا برای بچه ها

انتشار كتابی درباره كرونا برای بچه ها به گزارش هنر شهر كتاب «ویروس كرونا و پرسش ها و نگرانی های من» اثر الیزابت جِنِر، كِیت ویلسون و نیا رابرتس به صورت مجانی در دسترس بچه ها قرار گرفته است.


به گزارش هنر شهر به نقل از ایسنا، این كتاب با ترجمه ثمین نبی پور به صورت مجانی از راه وبسایت نشر افق و كانال تلگرام این نشر در دسترس عموم قرار گرفته است.
در معرفی نشر از این كتاب آمده است: در ماه های اخیر، ویروس كرونا زندگی بچه های جهان را دگرگون كرده و اگر والدین نتوانند دغدغه های ذهنی فرزندان شان را تشخیص داده و پاسخ گوی پرسش های آنان باشند، كودكان در سازگاری با بحران گرفتار مشكل خواهند شد. در همین راستا نشر افق با ترجمه و انتشار مجانی این كتاب اثر الیزابت جِنِر، كِیت ویلسون و نیا رابرتس برای مرتفع ساختن دغدغه های ذهنی كودكان به كمكِ والدین آمده است.
اكسل شفلر تصویرگر كتاب گروفالو در این كتاب كوشیده با شوخ طبعی بر خصوصیت های مثبت زندگی در روزگار قرنطینه تاكید و لحظه های خوشایندی برای مخاطبان خلق كند. سفارش ها و پاسخ های نویسندگان كتاب هم زیر نظر پروفسور گراهام مِدلی استاد مدل سازی بیماری های عفونیِ دانشگاه بهداشت و پزشكی مناطق حاره در لندن تدوین شده و والدین را توانمند می كند تا الگویی برای كنترل بحران های متفاوت در خانواده طراحی نمایند.



1399/01/28
14:41:23
5.0 / 5
2606
تگهای خبر: تصویر , سایت , طراحی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است