افتتاح حوزه هنری در دزفول

افتتاح حوزه هنری در دزفول به گزارش هنر شهر دفتر حوزه هنری شهرستان ذزفول طی آئینی با حضور مسئولان كشوری و استانی افتتاح گردید.


سرپرست حوزه هنری خوزستان شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح دفترحوزه هنری شهرستان دزفول كه با حضور چند تن از مسئولان و جمعی از هنرمندان رشته های مختلف دزفول در سالن همایش های تالار مهتاب برگزار شد، اظهار كرد: خوشبختانه دوره تلخ تعطیلی حوزه هنری دزفول پایان یافته و با افتتاح این دفتر، روزهای خوب و شیرینی برای هنرمندان دزفول رقم خواهد خورد.
 
مجتبی آقا كوچك زاده، دزفول را شهری با ریشه های عمیق فرهنگی برشمرد و افزود: دفترحوزه هنری دزفول كه قبلا با عنوان مركز آفرینش های هنری در این شهرستان فعالیت می كرد اكنون پس از چند سال تعطیلی با پیگیری های پنج ساله مسئولان و هنرمندان این شهرستان مجددا ساماندهی و احیا شده است.
 
وی با تقدیر از نگاه مثبت و حمایت های گسترده فرماندار دزفول نسبت از هنر و هنرمندان تصریح كرد: حمایت های فرماندار برای افتتاح این دفتر موجب شد تا تلاش های پنج ساله ما در این ۶ ماه سرعت بیشتری به خود بگیرد.
 
سرپرست حوزه هنری استان خوزستان عنوان كرد: امیدوار هستم مسئولان، هنرمندان و مردم خوش ذوق دزفول از این پس به حدی دركنار این دفتر حوزه هنری باشند كه دیگرشاهد تعطیلی آن حتی برای یك روز نباشیم.
 
كوچك زاده در ادامه با بیان اینكه امیدواریم حوزه هنری شهرستان دزفول بتواند با موفقیت های خود میزبانی رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری درسطح استان و كشور را داشته باشد، از تمامی هنرمندان و مسئولان دزفول از جمله فرماندار كه در افتتاح و ساماندهی این دفتر تلاش كرده اند، تقدیر و تشكركرد.
 
 در این آئین، علیرضا مهدویان پور به عنوان رئیس حوزه هنری شهرستان دزفول منصوب شد.
 
پس از برگزاری آئین ، مسئولان حاضر در مراسم از جمله مدیركل امور استان ها و مجلس حوزه هنری، معاون اجرایی اداره كل اموراستان های حوزه هنری، سرپرست حوزه هنری خوزستان و فرماندار دزفول به محل دفترحوزه هنری دزفول در محل سابق آن واقع در میدان امام حسین رفته و این مكان را افتتاح كردند.
 
پخش كلیپ شامل تصاویری از فعالیت های حوزه هنری خوزستان، شعرخوانی، اجرای موسیقی زنده توسط گروه ماهور و پخش كلیپی درمورد دزفول ازدیگر آیتم های این مراسم بود.
1396/04/16
23:31:05
5.0 / 5
4381
تگهای خبر: حوزه هنری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است