برگزاری سوگواره عاشورایی شب آخر، چراغ ها خاموش

برگزاری سوگواره عاشورایی شب آخر، چراغ ها خاموش هنر شهر: با فرارسیدن ایام شهادت و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای آن حضرت، سوگواره عاشورایی «شب آخر، چراغ ها خاموش» برگزار می گردد.


به گزارش هنر شهر به نقل از ایسنا، موضوعات این سوگواره كه از جانب دفتر شعر و ترانه موسسه فرهنگی و هنری كساء برگزار می گردد در دو بخش فارسی و عربی عبارتند از: «شب آخر، چراغ ها خاموش» و « سیره و سرنوشت اصحاب و انصار حضرت سیدالشهدا (ع)».
آثار شركت كننده در این سوگواره باید در قالب رباعی باشد و با مفاهیم ذكرشده در مبحث سوگواره همخوانی داشته باشد. همینطور تعداد آثار ارسالی می بایست حداقل ۵ اثر باشد.
شركت در هر دو بخش بدون مانع است. صمن اینكه آثار ارسالی می بایست در فایل word به ایمیل kasaeart@gmail.comو آیدی تلگرام: @kasaeart ارسال شود. بنا بر اعلام، مهلت ارسال اثر ۱۰ مهر ۱۳۹۷ برابر با ۲۲ محرم الحرام است و با عنایت به محدودیت زمانی فرآیند داوری و دریافت روادید برای برگزیدگان، مهلت ارسال اثر تمدید نخواهد شد.
دبیرخانه سوگواره از آثار ارسالی كتابی با عنوان «شب آخر، چراغها خاموش» منتشر خواهد نمود و پنج نفر از برگزیدگان سوگواره به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.



1397/07/02
16:14:31
5.0 / 5
4556
تگهای خبر: دبیر , دبیرخانه , شركت , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است