فیلم ساز ایرانی درباره مسائل روز فرانسه فیلم ساخت

فیلم ساز ایرانی درباره مسائل روز فرانسه فیلم ساخت به گزارش هنر شهر قصیده گلمكانی، فیلمساز ایرانی، فیلمبرداری تازه ترین اثر خویش را كه درباره مسائل روز فرانسه در پاریس است، به پایان رسانده و بزودی و بعد از اتمام جلوه های ویژه، تدوینش را آغاز خواهد نمود.


به گزارش هنر شهر به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش رسیده، این فیلم كه محصول مشترك ایران و فرانسه است، به مسائل روز جامعه فرانسه می پردازد و همه دست اندركارانش به جز بازیگر نقش اصلی (شهره صباغی) فرانسوی هستند.
شهره صباغی از بازیگران گروه تئاتر آرین موشكین، كارگردان فرانسوی و ساكن پاریس است.
قصیده گلمكانی علاوه بر كارگردانی فیلم كوتاه «بیرون نرو» یكی از نویسندگان فیلم و طراح صحنه و لباس فیلم هم هست. او سیزده سال در فرانسه زندگی كرده و تحصیلات دانشگاهی خویش را هم در پاریس انجام داده است و در عرصه فیلم كوتاه، فعالیت داشته است و در جشن تصویر سال مورد تقدیر قرار گرفت.
عوامل فیلم عبارتند از: بازیگر: شهره صباغی، فیلمنامه: قصیده گلمكانی و شارل گارنیه، مدیر فیلمبرداری: یان دوفاس، صدابردار: لویی سلابیاك، مدیر تولید: آملین راول، گریم: ماریا-الخاندرا ولخو، طراح صحنه و لباس: قصیده گلمكانی، مشاور هنری: ماری -كریستین فران، دستیار كارگردان: امیر قرقره چی.



1398/04/26
16:09:22
5.0 / 5
4074
تگهای خبر: بازیگر , تئاتر , تصویر , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است