اختتامیه با فیلم تازه اسكورسیزی؛

جشنواره فیلم توكیو 2019 با ایرلندی تمام می شود

جشنواره فیلم توكیو 2019 با ایرلندی تمام می شود هنر شهر: فیلم جدید مارتین اسكورسیزی بعنوان فیلم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم توكیو ۲۰۱۹ انتخاب گردید.



به گزارش هنر شهر به نقل از اسكرین دیلی، سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم توكیو كه از ۲۸ اكتبر كارش را شروع می كند و تا ۵ نوامبر (۶ تا ۱۴ آبان) ادامه دارد، «ایرلندی» مارتین اسكورسیزی را بعنوان فیلم اختتامیه این دوره برگزید.
این جشنواره امسال طیف وسیعی از فیلم های داخلی و بین المللی را به نمایش درمی آورد و بر مبحث هایی چون «نوجوانان در دیدار با سینما» و «آسیای جنوب شرقی فوق العاده» تمركز دارد.
پیش تر «ایرلندی» با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی بعنوان فیلم پایانی جشنواره فیلم لندن امسال انتخاب شده بود.
به این ترتیب درام نت فلیكس كه همه مدت زیادی در انتظارش بودند نخستین اكران بین المللی خویش را در شب پایانی جشنواره لندن در ۱۳ اكتبر تجربه می كند و دو هفته بعد در توكیو دیده می شود.
اما قبل از همه فیلم مقرر است بعنوان فیلم افتتاحیه پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم نیویورك ۲۷ سپتامبر و قبل از جشنواره لندن دیده شود.
اسكورسیزی این فیلم را با بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته است.
جشنواره بین المللی فیلم توكیو امسال كارش را با نمایش فیلم «تورا-سان، كاش اینجا بودی» شروع می كند و جانگ زئی بازیگر چینی را كه بعنوان یكی از ۴ بازیگر زن اپرای چین شناخته می شود، بعنوان رئیس هیأت داوران خود برگزیده است.

1398/06/15
12:12:35
5.0 / 5
3715
تگهای خبر: بازیگر , جشن , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است