حبیب اسماعیلی در گزارش هنر شهر:

گیشه سینماها در آبان گرم می شود، ترافیك اكران حل شدنی نیست

گیشه سینماها در آبان گرم می شود، ترافیك اكران حل شدنی نیست هنر شهر: حبیب اسماعیلی مدیر شركت پخش فیلمسازان مولود پیش بینی نمود كه وضعیت گیشه سینماها در آبان ماه بهتر می شود.



حبیب اسماعیلی مدیر شركت فیلمسازان مولود كه مسئولیت پخش فیلم سینمایی «درخونگاه» به كارگردانی سیاوش اسعدی را دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فروش این فیلم اظهار داشت: ما از فروش فیلم سینمایی «درخونگاه» راضی هستیم چونكه فروش این فیلم سیر صعودی دارد البته در شرایط كلی سینما، فروش همه فیلم ها تعریفی ندارد ولی در مقابل فیلم های دیگر و در این شرایط، «درخونگاه» توانسته به فروش خوبی برسد و روز به روز وضعیت آن بهتر می شود و این سیر صعودی آن برایمان مهم می باشد درباره شرایط تبلیغاتی آن هم باید بگویم كه این مساله هم روند خوبی را طی می كند و تیزرهای آن از تلویزیون پخش می شود.
اسماعیلی با اشاره به چیدمان نادرست اكران اظهار نمود: برنامه ریزی برای اكران فیلم ها غلط است بطوریكه ما در ابتدای سال و در عید فطر دیدیم كه چند فیلم پرفروش یك دفعه اكران شدند. این كار موجب می شود آن فیلم ها هم به فروش واقعی خود نرسند ضمن اینكه این كار به سینماداران ضرر می رساند چون گیشه را از دست می دهند. البته مشكلات پروانه نمایش بعضی از فیلم ها حل شده و به نظرم می توانیم در آبان ماه به وضعیت خوبی برسیم.
مدیر شركت فیلمسازان مولود توضیح داد: هرچند در آن زمان هم ترافیك فیلم ها به وجود می آید اما نمی گردد كاری كرد چونكه همین الان هم شاهد این اتفاق هستیم بطوریكه تعداد زیادی فیلم با هم اكران شده اند. این مساله ناشی از این است كه تولید ما بیشتر از ظرفیت اكرانمان است.
وی در بخش دیگر از صحبت هایش عنوان كرد: متاسفانه از فیلم های اجتماعی حمایت نمی گردد از طرف دیگر اگر در چنین فیلم هایی انتقادی به جامعه وجود داشته باشد، بلافاصله به آنها انگ سیاه نمایی می زنند از همین رو معمولاً ارگان ها سازمان ها از چنین آثاری حمایت نمی كنند.


منبع:

1398/07/21
20:04:30
5.0 / 5
3715
تگهای خبر: برنامه , تبلیغات , سینما , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است