معاون استاندار:

نمایشگاه كتاب فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های سیستان و بلوچستان است

نمایشگاه كتاب فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های سیستان و بلوچستان است به گزارش هنر شهر ایسنا/سیستان و بلوچستان  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نمایشگاه كتاب یكی از رویدادهای مهم فرهنگی كشور و فرصت مناسب برای معرفی و نمایش ظرفیت ها و پتانسیل های مغفول سیستان و بلوچستان است.


علی زینی وند ۲۷ بهمن ماه در نشست برنامه ریزی بیست و یكمین نمایشگاه كتاب سیستان و بلوچستان بیان داشت: همه رویدادهای فرهنگی و بخصوص نمایشگاه كتاب از ضروریات استان جهت بازنمایی تصویر معرفی شده از این استان است.
وی افزود: برخی مشكلات و آسیبهای اجتماعی خاص این استان نیستند و در همه جای كشور حتی بیشتر از این استان وجود دارد؛ اما با نمایش رسانه ها به نام و با لباس محلی مردم این استان، این منطقه و مردمان آن مظلوم واقع شده اند بنابراین تلاش در جهت تغییر این نگاه لزوم دارد.
زینی وند با اشاره به اینكه نمایشگاه كتاب همینطور فرصتی برای انتقال مبانی و اصول انقلاب اسلامی به نسل جوان و بازدید كننده ها می باشد، تصریح كرد: كلیدواژه های انقلاب هر روز نو می شوند و دستگاههای متولی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و واحدهای فرهنگی دستگاههای امنیتی بایستی اهداف این كلید واژه ها را به نحو شایسته برای آحاد جامعه تبیین نمایند.
وی ادامه داد: گفتمان راهبردی و پرارزش مقام معظم رهبری در مواجهه با مسائل مختلف داخلی و خارجی، بیانیه گام دوم انقلاب و مكتب رهبران و شهدای محور مقاومت اسلامی می تواند در چارچوب تولید محتوای گرانمایه به صورت بروشور و تراكت در اختیار بازدیدكنندگان نمایشگاه قرار بگیرد.
رئیس ستاد انتخابات استان در انتها اظهار داشت: انتخابات یكی از مهمترین رویدادهای مهم كشور است بنابراین با وجود آمادگی كامل در استان، امیدواریم با مشاركت حداكثری، حضور مردم و همت دست اندركاران انتخابات باشكوهی را برگزار نماییم.
گفتنی است بیست و یكمین نمایشگاه كتاب استان با حضور ناشران برتر كشوری از تاریخ سوم لغایت نهم اسفندماه سالجاری در محل سایت جدید نمایشگاه های زاهدان واقع در جاده چشمه زیارت برگزار می شود.



1398/11/27
22:48:08
5.0 / 5
3769
تگهای خبر: برنامه , تبلیغات , تصویر , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است