نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس

نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس به گزارش هنر شهر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اجرای ۲۶ هزار و ۵۰۱ برنامه، ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، هزار و اطلاع داد.


به گزارش هنر شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دومین نشست روسای ستادهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشور، دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یکشنبه دوم شهریور، برگزار گردید.
دکتر جعفری در این جلسه با ارائه گزارشی از کارهای ستاد مرکزی، اظهارداشت: سال جاری به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ۱۶۰۱ مه توسط نیروهای مسلح، ۷۰۱رنامه به همت وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای کشوری ستادی)، ۲۱ هزار و ۸۱۳ سازمان صدا و سیما، ۲۹۱۸ برنامه به همت ستادهای استانی و در مجموع ۲۶ هزار و ۵۰۱ برنامه اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها از سوم خرداد شروع شده اند و تا آخر سال ۱۳۹۹ در طول چهل و سه هفته، ادامه خواهند داشت. عمده برنامه های مهم، گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مناسبت های سوم خرداد، هفته دفاع مقدس، روز جهانی مقاومت، دهه فجر، مناسبت های در رابطه با هریک از دستگاه های کشوری و لشگری و مناسبت های خاص هر استان است.
دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تصریح کرد: تمام این برنامه ها در جهت نامگذاری سال ۱۳۹۹ از جانب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تقویت و تبیین شعار محوری «ما قوی هستیم» است.
دکتر جعفری با اعلان اینکه مردم باید سال جاری بروز و ظهور چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با تفاوت بیشتری احساس کنند، اظهار داشت: نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس یکی از مهمترین برنامه ها به این مناسبت است که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور وزارتخانه ها، سازمان ها، دستگاه ها و در مراکز استان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا خواهد شد. البته با عنایت به تداوم شرایط شیوع همه گیری ویروس کرونا و فاصله گذاری های اجتماعی، می خواهیم این نمایشگاه را با بهره گیری از توان سازمان صدا و سیما، رسانه ها و ظرفیت های مجازی، به خانه های مردم ببریم.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در انتها پیشنهاد کرد: بهتر است هریک از نهادهای لشگری و کشوری نقش نهاد خویش را در دوران هشت سال دفاع مقدس، تبدیل به کتاب کنند.
در انتها این نشست از سامانه گزارشگیری کارهای سازمان ها در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رونمایی گردید.



1399/06/02
20:23:24
5.0 / 5
1359
تگهای خبر: برنامه , دبیر , دستگاه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است