درخواست شركت پست برای توزیع مرسولات نمایشگاه كتاب

درخواست شركت پست برای توزیع مرسولات نمایشگاه كتاب هنر شهر: معاون فنی و تجاری شرکت ملی پست اظهار داشت: بمنظور توزیع بهتر مرسولات اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رعایت استانداردهای بسته بندی مرسولات ضروری می باشد.


به گزارش هنر شهر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین غضنفری با اشاره به این که تا حالا حدود ۱۹۶هزار سفارش توزیع بوسیله پست از طرف خریداران کتاب ثبت شده است، بیان کرد: در صورت رعایت تمامی استانداردهای اعلام شده از طرف پست به برگزارکنندگان و ناشران کتاب، ارسال مرسولات با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
او با اشاره به این که برخی استانداردها مربوط به سفارش دهنده کتاب است که باید آدرس کامل به همراه کدپستی صحیح را درج کنند، اظهار نمود: ناشران نیز باید فاکتورها را به صورت خوانا و با نوار چسب بر روی پاکت یا بسته درج کنند.
او همین طور بر رعایت لفاف بندی صحیح و استفاده از پاکت ها و کارتن های استاندارد اصرار کرد و اضافه کرد: ثبت دقیق وزن نیز از دیگر ملزوماتی است که باید از طرف ناشران رعایت شود تا وقتی بسته وارد شبکه پستی می شود با مشکل مغایرت وزنی مواجه نشده و در اسرع وقت به چرخه توزیع سپرده شود.
قبل تر نیز حسن عمیدی، مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان های شرکت ملی پست در صفحه خود نوشته بود: «از چهارشنبه، یکم بهمن ماه همزمان با شروع نمایشگاه مجازی کتاب، روزانه هزاران بسته توسط شرکت ملی پست توزیع می شود. هرچند با وجود تاکید ما و قیمت پایین کارتن مخصوص کتاب، برخی ناشرین از پاکت غیراستاندارد بهره برده اند، با کمک جعبه های پلاستیکی در رهسپاری اهتمام داریم خدمت باکیفیتی را ارائه نماییم.
خریداران کتاب توجه داشته باشند برای ارسال بهتر و سریع تر مرسولات آدرس دهی دقیق داشته باشند و کدپستی را حتما درج کنند؛ ارائه شماره تماس برای هماهنگی هرچه بهتر بین گیرنده و ماموران پستی نیز یکی از موارد مهمست که خریداران نیاز است تا آنرا رعایت نمایند.»




منبع:

1399/11/06
17:50:42
0.0 / 5
893
تگهای خبر: شبكه , شركت , كتاب , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است