فیلم و سریال های شبكه شما در روزهای نوروز ارائه شد

فیلم و سریال های شبكه شما در روزهای نوروز ارائه شد هنر شهر: سریال ها و فیلم های ایرانی در روزهای نوروز در ساعت های مختلف از شبكه شما روی آنتن می رود.



به گزارش هنر شهر به نقل از مهر، مهدی قاسمی مدیر شبكه شما درباره پخش فیلم و سریال های نوروزی از این شبكه اظهار داشت: چند سریال ایرانی در باكس های مختلف صبحگاهی، عصرگاهی و شبانگاهی برای پخش در روزهای نوروز در نظر گرفته شده است.
وی اضافه كرد: سریال های «پدرام و پدربزرگ»، «شوق پرواز»، «آجی بال» به زبان تركی با زیرنویس فارسی، «قطعه گمشده» به ترتیب ساعت های ۹، ۱۱: ۴۵، ۱۸ و ۲۳ روی آنتن می روند.
قاسمی با اشاره به اینكه باكس ویژه برای فیلم های سینمایی در شبكه در نظر گرفته است اشاره كرد: مخاطبان شبكه شما می توانند فیلم های تلویزیونی و سینمایی «دا… آنا… مادر»، «كوچه پشت كلانتری»، «سین هشتم، سین نهم، سین دهم»، «اشنوگل»، «بابابهار»، «بادیگارد»، «كفش های میرزا نوروز»، «ایستاده در غبار»، «خواستگار محترم»، «تحفه هند»، «پاكباخته»، «به روح پدرم»، «اخراجی ها ۲»، «زاپاس»، «ناردون»، «قندون جهزیه» و «ماجرای نیمروز» را هر روز ساعت ۱۵ تماشا كنند.
مدیر شبكه شما درباب سریال «پدرام و پدر بزرگ» اظهار داشت: این سریال به تهیه كنندگی و كارگردانی سید مهدی میرعابدینی كاری از شبكه استانی صدا و سیمای گلستان و با حضور بازیگرانی همچون جمشید جهانزاده، كاظم افرندنیا، احمدرضا اسعدی، رامتین خدا پناهی، زهرا امامی و مسلم اسماعیلی و بازیگران نوجوان پدرام پروانی و امین سیبانی است كه در روزهای نوروز راس ساعت ۹ از شبكه شما پخش می شود. این سریال در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای با سوژه اجتماعی خانوادگی و مخاطب خاص كودك و عام در چارچوب یك ماجرای داستانی به معرفی آیین ها و آداب و رسوم اقوام گلستانی می پردازد.
وی با اشاره به پخش مجدد سریال «شوق پرواز» در ساعت ۱۱: ۴۵ اظهار نمود: شبكه شما سریال «آجی بال» را باز به زبان تركی و با زیرنویس فارسی برای مخاطبان هر روز ساعت ۱۸ پخش خواهدنمود. این سریال حكایت جوان ۳۰ ساله ای به نام بابك است كه سودای شهرت و درآمد بوسیله انتشار آلبوم موسیقی دارد؛ اما با بحران مالی خود و خانواده اش مواجه می شود. بابك نهرین، فاطمه شكری، سنا پورسعیدی، غلامرضا باقری توفیقی، زكیه كریمی، بهمن تقی پور، زیبا فرج اللهی بازیگران، نادر محمدپور ساعی ور نویسنده و تهیه كننده و قربانعلی طاهرفر كارگردان این سریال هستند.
قاسمی با اشاره به اینكه سریال ویژه «قطعه گمشده» در صدا و سیمای مركز سمنان تولید شده و در روزهای نوروز هر شب ساعت ۲۳ و تكرار آن روز بعد ساعت ۱۴ از شبكه شما پخش خواهد شد، اظهار داشت: تهیه كننده این سریال حسین سنگسری و كارگردان روح الله فخروست و اسماعیل محرابی، سوگل طهماسبی، اردلان شجاع كاوه، آتش تقی پور، كامیار شكیبایی، مینا نوروزی فر و اشكان اشتیاق بازیگران آن هستند. این سریال روایت جوانی مبتكر به نام امیرعلی است كه آرزوی ساخت یك ماشین را دارد ولی بخاطر وضع نامناسب مالی موفق نمی گردد اما در نهایت با حمایت خانواده و كمك مسئولان موفق می شود خودرو را بسازد.

1397/12/26
15:09:25
5.0 / 5
3995
تگهای خبر: آنتن , بازیگر , تهیه كننده , سریال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است