جواد روشن در گفتگو با مهر:

امیرمهدی ژوله به دنبال یك ساعت آرامش است، اجرا از ۱۹ فروردین

امیرمهدی ژوله به دنبال یك ساعت آرامش است، اجرا از ۱۹ فروردین هنر شهر: جواد روشن با اشاره به اجرای نمایش یك ساعت آرامش با بازی امیرمهدی ژوله در سالن ناظرزاده كرمانی تماشاخانه ایرانشهر درباره خاصیت های این اثر نمایشی سخن گفت.



جواد روشن كارگردان تئاتر درباره فعالیت هایش در سال جدید به خبرنگار مهر اظهار داشت: مقرر است از ۱۹ فروردین ماه نمایش «یك ساعت آرامش» نوشته فلوریان زلر را با ترجمه حامد و حمیدرضا امان پورقرایی در سالن ناظرزاده كرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرم.
وی افزود: این اثر نمایشی فضایی كمدی دارد و داستانی اجتماعی را در دل یك خانواده به تصویر می كشد. «یك ساعت آرامش» درباره مردی به نام میشل است كه پس از مدت ها صفحه موسیقی مورد علاقه اش را پیدا كرده و می خواهد در یك روز تعطیل و در آرامش آنرا گوش كند ولی در همان زمان همسرش می خواهد در مورد نكات مهمی از زندگی شان با او صحبت كند كه در نهایت اتفاق هایی مانع این كار شده و رازهایی برملا می شود. امیرمهدی ژوله نقش میشل را در این اثر نمایشی بازی می كند.
روشن درباره انتخاب ژوله برای بازی در این نمایش اظهار داشت: امیرمهدی ژوله تابحال تجربه بازی در چند نمایش را داشته است و من باز كارهایش را دیده بودم و به این نتیجه رسیدم خاصیت های كاراكتر میشل به او نزدیك است. از جانب دیگر ژوله فضای كمدی را می شناسد و می تواند در این اثر موفق عمل كند.

وی درانتها درباره دیگر بازیگران نمایش اظهار داشت: علاوه بر امیرمهدی ژوله، معصومه كریمی وحید نفر، الهه شه پرست، ارسطو خوش رزم، ابوذر ساعدی و مهدی ذاكر حسینی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند كه از روز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه در سالن ناظرزاده كرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.
از سایر عوامل این نمایش می توان به سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، محمد فرشته نژاد آهنگساز، امیرعباس حسینی مدیر تولید، مهدی ذاكر حسینی و نسترن پاكدامن گروه كارگردانی، فرزانه عاقلی طراح لباس، سارا ولی زاده طراح چهره پردازی، مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور، احسان رافتی عكاس، رضا خضرایی طراح نور، محمدحسین درباغی و محمد رضایی مدیران صحنه و شقایق فرشته مشاور رسانه و مدیر روابط عمومی اشاره نمود.

1397/12/27
14:01:39
5.0 / 5
4011
تگهای خبر: آهنگ , بازیگر , پوستر , تئاتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است