اعتماد عمومی را حراج نكنید!

اخطار شورای عالی تهیه كنندگان به امضاكنندگان یك نامه جنجالی

اخطار شورای عالی تهیه كنندگان به امضاكنندگان یك نامه جنجالی به گزارش هنر شهر شورای عالی تهیه كنندگان با صدور اطلاعیه ای درباره نامه اخیر برخی سینماگران درباره متهم یكی از پرونده های اختلال اقتصادی اخطار داد.



به گزارش هنر شهر به نقل از روابط عمومی شورای عالی تهیه كنندگان سینمای ایران، این صنف تهیه كنندگی به بعضی از همكاران سینمایی خود پیرامون دخالت در پرونده های اختلال اقتصادی اخطار داد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
اخیراً نامه ای به امضای تعدادی از سینماگران در پشتیبانی از یك متهم به اختلاس و اختلال اقتصادی كشور، خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه انتشار یافته كه موجبات تالم خاطر و نگرانی بخش عمده ای از مخاطبان فهیم سینمای ایران را فراهم نموده است.
شورایعالی تهیه كنندگان سینمای ایران بر خود فرض می داند تا به این دسته از همكاران خود اخطار دهد كه اعتماد عمومی مردم عزیز كشورمان به سینمای ایران، كالایی نیست كه بشود آنرا برای رسیدن به منافع شخصی به حراج گذاشت!
همچنین امضاءكنندگان مزبور باید توجه داشته باشند كه اصلی ترین بلیه دهه نود سینمای ایران، كه آنرا گرفتار تنگی نفس كرد، سرمایه های بی حساب و كتابی بود كه به قصد پولشویی وارد صنعت سینما شد و چرخه طبیعی و سالم آنرا مختل كرد.
بر این مبنا، این دسته از دست اندركاران تولید، توزیع و نمایش فیلم را دعوت می نماییم قبل از آن كه نگران متهمین جرایم اقتصادی باشند، به فكر سلامت سرمایه های در گردش و مهم تر از آن نگران اعتماد افكار عمومی به سینمای ایران باشند. اعتمادی كه طی ده ها سال تلاش توسط خلاق ترین هنرمندان كشور ایران به دست آمده و پاسداری از آن وظیفه همه سینماگران است.

1399/01/25
23:38:50
5.0 / 5
2477
تگهای خبر: سینما , صنعت , فیلم , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است