راب راینر ترامپ را یك جامعه ستیز بیمار خواند، اعتراض به حمل اسلحه

راب راینر ترامپ را یك جامعه ستیز بیمار خواند، اعتراض به حمل اسلحه هنر شهر: كارگردان و بازیگر مشهور سینمای آمریكا در واكنش به تیراندازی اخیر در مدرسه ای در فلوریدا، ترامپ را مقصر خواند و او را یك جامعه ستیز بیمار نامید.



به گزارش هنر شهر به نقل از آسوشیتدپرس، به دنبال تیراندازی در دبیرستانی در فلوریدا و اعتراض چهره های مشهور به قانون حمل اسلحه در آمریكا، راب راینر این امر را پایانی بر ریاست جمهوری ترامپ خواند.
فیلمساز مشهور هالیوودی در توییتر به آنچه «وطن پرستان حزب جمهوری خواه» نامید حمله كرد و خواست پیش از این كه زندگی بچه های بیشتر و آمریكا بیش از این به خطر بیفتد، رییس جمهور را بركنار كنند.
كارگردان و نویسنده سرشناس در توییتر نوشت: تا كی باید مجبور باشیم یك جامعه ستیز از نظر روانی بیمار را تحمل كنیم؟ تا كی این بیمار روانی كه فكر می كند رهبر جهان آزاد است باید مرگ های وحشتناكی برای كودكان بی گناه رقم بزند؟ اكنون وقت آن است تا وطن پرستان حزب جمهوری خواه در برابر او بایستند و به این بیماری آخر دهند.
این فیلمساز كه تابحال بارها ترامپ را به باد انتقاد گرفته رییس جمهور آمریكا را برای گزارش هایی در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، مورد خطاب قرار داد و نوشت: زمانی بود كه حزب جمهوری خواه بخشی از امنیت ملی محسوب می شد. وقتی ترامپ از پذیرش حمله روسیه به آمریكا سرباز زد، وی در واقع از پشتیبانی از آمریكا سر باز زد. وقتی او از پشتیبانی از امنیت قانون اسلحه اجتناب می كند او از پشتیبانی از آمریكا دارد اجتناب می كند.
راینر در چند روز اخیر و بعد از حمله به این مدرسه توسط یكی از دانش آموزان مسلح، در توییتر ترامپ را بارها مورد خطاب قرار داه و یك بار هم دو روز پیش نوشته بود: ۲۱ میلیون دلیل برای اجتناب ترامپ از پشتیبانی از فرزندان ما در مدرسه ها وجود دارد. سازمان اسلحه جیب گشادی دارد اما ما باید به آنها نشان دهیم كه قلب های ما بزرگ تر از آنها و جیب های ما گشادتر از آنهاست.

1396/12/01
17:26:18
5.0 / 5
4190
تگهای خبر: فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است