ادبیات فانتزی بهانه ای برای یك گردهمایی

ادبیات فانتزی بهانه ای برای یك گردهمایی هنر شهر: «رویداد سال افسانه ها» بزرگ ترین گردهمایی هواداران ادبیات فانتزی، علمی خیالی و وحشت، با همت اعضای گروه فرهنگی هنری «افسانه ها» روز دوشنبه (12 اردیبهشت ماه) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.


به گزارش هنر شهر به نقل از ایسنا، «افسانه ها»، عنوان مسابقه ی تخصصی داستان نویسی در حوزه ی ادبیات فانتزی، علمی خیالی و وحشت است كه هرساله برگزار می شد اما با وقفه ای دو ساله روبرو شد.
فرشته احمدی، گیتا گركانی، محبوبه نجف خانی، رؤیا خوشنویس، كاتارینا ورزی، شهرام اقبال زاده، سیامك گلشیری، احسان رضایی، محمد قصاع، حسین شهرابی، آرمان آرین، جمال الدین اكرمی، نوید سیدعلی اكبر و میلاد فشتمی از داوران دوره های پیشینِ این مسابقه بوده اند.
در این برنامه همینطور از نوزده تن از فعالانِ ژانری در حوزه های گوناگون همچون تألیف، ترجمه، تصویرگری، نشر و هم فعالیت مرتبط در فضای مجازی تقدیر به عمل می آید.
در «رویداد افسانه ها» در سال 1397، برنامه های گوناگونی از هنر و ادبیات در حوزه ی ژانری در نظر گرفته شده است، تا هیات تحریریه ی افسانه ها ضمن اعلام رویه ی جدید مسابقه كه با تغییراتی همراه می باشد، دامنه ی گسترده ی ادبیات فانتزی، علمی خیالی و وحشت را هم به مخاطبان معرفی كنند.
این رویداد با حضور طرفدارانِ این ژانرها و هم چهره های سرشناس ادبیات و نشر در این حوزه، با پخش فیلمِ علمی خیالی، اجرای موسیقی، برنامه ی اختصاصی در حوزه ی دیجیتال آرت، اجرای نمایش با پرسوناژهای مشهور فانتزی و سخنرانی دو تن از چهره های سرشناس، در حوزه ی ادبیات و سینمای ژانری، برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند برای استفاده از این برنامه كه با حضور چهره های ادبیات ژانری و اهالی ادبیات كودك و نوجوان توام خواهد بود از ساعت 16 در محل فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، كوچه سیمرغ، ارسباران، نبش دانش حاضر شوند.



1397/06/10
16:56:23
5.0 / 5
3780
تگهای خبر: برنامه , تصویر , خیابان , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است