مجید قناد به مهر خبر داد؛

بازگشت برنامه كودك به كنداكتور شبكه یك

بازگشت برنامه كودك به كنداكتور شبكه یك هنر شهر: مجید قناد مجری برنامه های كودك تلویزیون درباره آیتم كوتاهی كه در برنامه بامداد بخیر ایران برای كودكان در دست تولید دارد توضیحاتی ارائه نمود.



به گزارش هنر شهر به نقل از مهر، مجید قناد بعد از مدتی دوری از تلویزیون و برنامه های كودك این روزها با یك آیتم صبحگاهی به تلویزیون بازگشته است. برنامه «صبح بخیر ایران» یك آیتم صبحگاهی برای كودكان در نظر گرفته است كه «عمو قناد» مجری آن است و به همراه گروهی از بازیگران هر روز بامداد بچه ها را بیدار كرده و روانه مدرسه می كند. از آخرین برنامه های قناد «یه گله جا» بود كه در شبكه دو سیما روی آنتن می رفت و حالا او به شبكه یك آمده است كه اتفاقا چند سالی است هیچ برنامه ای برای كودكان ندارد و حالا با یك آیتم كوتاه به این نسل توجهی باردیگر نشان داده است.
قناد در گفتگویی كوتاه درباره این آیتم صبحگاهی به خبرنگار مهر توضیح داد: برنامه ما در این آیتم هر روز بامداد پیش از رفتن بچه ها به مدرسه و معمولا ساعت ۶: ۳۰ بامداد آغاز می شود و ما اهتمام می نماییم بچه ها را به سمت مدرسه هدایت نماییم.
برنامه های كوتاه برای بچه ها از مسابقه تا نمایش
وی با اشاره جزئیات این آیتم اظهار داشت: ما در این آیتم برای بچه ها مسابقه تلفنی داریم و با گروه «بیدار شو» كه چهار نفر هستند، نمایش اجرا می نماییم.
قناد به دغدغه های بچه های دبستانی اشاره و بیان كرد: هر روز بامداد با موضوعاتی كه برای بچه ها مهمست این برنامه را آغاز می نماییم مثل رفتن به مدرسه، بیدار شدن از خواب، سرویس مدارس، بهداشت و... و بدین سان مسائلی را هم مطرح می نماییم كه نیاز بچه هاست تا بدانند چه باید بكنند كه گرفتار مشكل نشوند. حتی بعضی از بچه ها با دوچرخه به مدرسه می روند و یا برخی در روستاها و شهرهای دور پیاده می روند و ما اهتمام می نماییم نكاتی را برای آنها هم بیان نماییم.
هر روز ۱۵ دقیقه شاد و پرانرژی
این مجری قدیمی تلویزیون كه در كنار پدرام كریمی مجری اصلی «صبح بخیر ایران»، آیتم را اجرا می كند، افزود: ما یك ایتم ۱۵ دقیقه ای در هر روز داریم كه شاد و پرحركت است و برای انرژی دادن به كودكان است ما قرار نیست كودك را مقابل تلویزیون نگه داریم بلكه می خواهیم همراه او باشیم تا به مدرسه برود.
وی درباره تفاوت این آیتم صبحگاهی با برنامه های كودك عصرگاهی اظهار نمود: بچه ها بامداد كه از خواب بیدار می شوند چند باری خمیازه می كشند و انرژی نیاز دارند و ما اهتمام می نماییم با گفتار و رفتار در بازه زمانی كوتاه این آماده سازی را برایشان فراهم نماییم و این كار فرق مشهودی با برنامه عصرگاهی دارد كه زمانشان طولانی تر است و كودك می نشیند تا با آرامش برنامه ببیند.
قناد كه بگفته خودش ۲۰ سال است مجری برنامه های زنده بوده است، اظهار داشت: فكر می كنم در زمان صبحگاهی چنین برنامه ای با رویكرد توجه به مدرسه بچه ها نداشته ایم، در چارچوب سریال و كارهای داستانی، مجموعه هایی مثل «بازم مدرسه ام دیر شد» بوده است اما در چارچوب برنامه سازی نبوده است.
وی درانتها ابراز امیدواری كرد كه باكس برنامه كودك شبكه یك بازگردد و از تلاش مدیران شبكه یك برای همین آیتم هم تشكر كرد كه در نبود بودجه چنین برنامه هایی راه اندازی می شود.


منبع:

1398/09/18
13:56:53
5.0 / 5
3602
تگهای خبر: آنتن , بازیگر , برنامه , سریال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است