پوشش مراسم ۲۲ بهمن از قاب دوربین ها

پوشش مراسم ۲۲ بهمن از قاب دوربین ها هنر شهر: مراسم راهپیمایی 22 بهمن توسط معاونت سیما و شبكه های استانی صداوسیما به شكل گسترده ای پوشش داده می شود.


به گزارش هنر شهر به نقل از روابط عمومی سیما، معاونت سیما با اعزام ۱۱ دستگاه واحد سیار و ۸ دستگاه SNG و با بهره مندی بیشتر از ۶۰ دوربین ثابت، كابلی و پرنده از میدان فردوسی تا میدان آزادی، مراسم ۲۲ بهمن را پوشش خواهد داد. از شروع بامداد روز ۲۲ بهمن دوربین های مستقر رسانه ملی در ۱۷ نقطه از مسیر راهپیمایی، صحنه های پرشور تظاهرات مردمی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را به تصویر در می آورند. همین طور پرواز با ۲ فروند بالگرد با قابلیت ارتباط زنده از فراز شهر تهران، خیل عظیم و میلیونی مردم را در تظاهرات ۲۲ بهمن از آسمان ها روایت می كنند. انعكاس حماسه حضور پرشكوه مردم در چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شبكه های ملی و برون مرزی را بیشتر از ۳۰۰ تن از عوامل تولید فنی و پشتیبانی سیما بر عهده دارند. شبكه های معاونت سیما همین طور ویژه برنامه هایی را در جایگاه های اختصاص یافته در طول مسیر راهپیمایی باشكوه روز ۲۲ بهمن تهیه و تدارك دیده است كه می توان به حضور و گفتگو با اقشار مردم مختلف، مدیران، اساتید، قاریان بین المللی، پیشكسوتان و كارشناسان قرآنی و معارفی و... اشاره نمود. پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن از ۱۰۰۰ نقطه كشور همین طور شبكه های استانی صداوسیما نیز راهپیمایی باشكوه مردم در چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هزار نقطه كشور به صورت زنده و مستقیم پوشش می دهند.

بر این اساس از بامداد روز سه شنبه ویژه برنامه پوشش راهپیمایی باشكوه مردم در همه شبكه های استانی و از سراسر كشور شروع می شود. این پوشش رادیویی و تلویزیونی تنها مختص شبكه های استانی نبوده و شامل ارتباط مستمر و مستقیم با شبكه سراسری رسانه ملی و شبكه «شما» هم خواهد بود تا تمام مردم ایران و جهان، این حضور یكپارچه را نظاره گر باشند. همین طور خبرنگاران و گزارشگران شبكه های رادیویی و تلویزیونی استانی از بامداد روز سه شنبه در محل های از پیش تعیین شده مستقر می شوند. برمبنای پیش بینی های صورت گرفته امسال بیشتر از ۱۵۰۰ ارتباط زنده تصویری از مراكز و شهرهای مختلف كشور به همت شبكه های استانی صداوسیما با شبكه های سراسری تلویزیونی برقرار می شود. برای این منظور ده ها كلیپ و نماهنگ، موسیقی تصویر و قطعات موسیقایی از تولیدات دفتر موسیقی و سرود معاونت امور استان های رسانه ملی در اختیار شبكه های رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری قرار گرفته تا پیش از ۲۲ بهمن و در هنگام خروش مردمی در روز سه شنبه پخش شود. شبكه های استانی رسانه ملی، پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن را در ۲۵۹ شهر و شهرستان و ۷۵۰ شهر و روستا در دستور كار قرار داده اند و سیمای استانها در فاصله زمانی شروع تا اختتام راهپیمایی حدود ۷۶۰۰ دقیقه برنامه را برای پوشش حضور باشكوه مردم در نظر گرفته اند. شبكه سراسری «شما» نیز همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و از ساعت ۸: ۳۰ ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت روی آنتن می برد؛ برنامه ریزی گسترده ای صورت گرفته تا با دریافت اولین تصاویر از مراكز استانها، این حماسه مردمی به صورت مستقیم پخش شود. تدارك ویژه برای پوشش چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در شبكه های استانی همین طور باتوجه به همزمانی چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ۲۲ بهمن امسال، ویژه برنامه هایی به همین مناسبت تهیه شده و از شبكه های مختلف استانی و سراسری در حال پخش است یا در روز سه شنبه روی آنتن می رود. بسته های ویژه چهلمین روز شهادت سردار دل ها شامل مجموعه كلیپ ذوالفقار، نماهنگ، گفت و گو با همرزمان این شهید بزرگوار، مستندهایی از حضور سردار سلیمانی در جبهه های نبرد مقابل تكفیری ها، تصاویر آرشیوی از حضور ایشان در عملیات های گوناگون دوران دفاع مقدس و نیز حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع گروه های جهادی هستند. كه ضمن پخش از شبكه سراسری شما از سایر شبكه استانی نیز پخش خواهد شد. ارسال ۲۶۰۰ دقیقه برنامه به شبكه های سراسری توسط صدا و سیمای مراكز از شروع دهه فجر امسال تاكنون، بیشتر از ۷۳ عنوان برنامه با مجموع زمانی ۲۶۱۴ دقیقه در چارچوب های گوناگونی همچون سریال، مستند، فیلم تلویزیونی و مجموعه مستند برای پخش در شبكه های سراسری، در اختیار شبكه های مستند، جام جم، یك، قرآن و امید قرار گرفته است.


منبع:

1398/11/20
23:50:45
5.0 / 5
3946
تگهای خبر: آنتن , برنامه , تصویر , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است